یاسینیاسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

یاسین فرشته کوچولوی خدا

جملات کوتاه و اس ام اس های زیبا در مورد مادر

1392/2/10 14:59
نویسنده : مامانی
10,625 بازدید
اشتراک گذاری

مادر

جوانی‌هایت را با بچگی‌هایم پیر کردم ...
مرا به موی سپیدت ببخش مادر !!!

niniweblog.com

 

چه تاثیر دلنشینی دارد " غصه نخور ، درست میشود " گفتن های مادر ،
اثرش را هزار قرص آرامبخش قوی ندارد .


niniweblog.com
از مرگ نمی ترسم من فقط نگرانم که در شلوغی آن دنیا مادرم را پیدا نکنم ...


niniweblog.com
آلبرت انیشتین: یادمان باشد بعضی هایمان شانس گفتن کلماتی را داریم که برخی دیگر حسرتش را،
کلماتی مثل : بابا، مامان، پدربزرگ …

niniweblog.com
سرم را نه ظلم می تواند خم کند ، نه مرگ ، نه ترس ،
سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود مادرم ؛

niniweblog.com


از اعماق وجودم اعتقاد دارم که هر روز، روز توست ...

niniweblog.com

من بدهکار توام ای مادر
همه جانی که به من بخشیدی
لحظاتی که برای امن من جنگیدی
و بدهکار توام عمرت را
روزهایی که ز من رنجیدی
اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی
....
من بدهکار توام ای مادر!

niniweblog.com

تلمود The Telmud: از آن جایی كه خدا نمی توانست در همه جا حاضر باشد مادران را آفرید. مادران همواره حاضرند تا ما را راهنمایی كنند و به حرفها و درد دلهای ما گوش جان بسپارند . آنها هدیه خداوندی به ما انسانها هستند . آنها بدون توجه به شرایط، عشق و حمایت و دركشان را به ما می دهند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دوقلوها
21 خرداد 93 20:06
از طرف ما یاسین کوچولو را ببوسید